Wednesday 30 May 2012

anniversary &besday haiqal

esok ada dua peristiwa penting dlm hidup aku,first ulang tahun perkahwinan ku.2nd,besday my first hero haiqal..biasa aku amik cuti.tp esok aku tak amik cuti,sori ye anak umi..umi tak dpt cutilah.tp umi dah janji ngan haiqal nak beli kan dia cupcakes angry birds.bukan main suka haiqal bila baba belikan basikal baru utk dia..baba kata ,tak pe mahal.utk anak sayang dia.hihihihihi..aku berdoa semoga perkahwinan yg aku bina selama 5 tahun akak berkekalan hingga akhirnya.dan aku sgt bahagia dgn suami aku..aku tak nak minta apa2 dr dia,apa yg aku mahu dia sayang aku dan anak2,tak lupa tanggungjawab dia pada kami....love u syg...muahhh

Syukur pada Allah yang menetapkan jodoh kami, dan menghadirkan ia dengan cara yang begitu indah sekali. Saya akur saya adalah insan bertuah yang tidak putus menerima belas ihsan Allah. Terima Kasih RabBi atas nikmat yang begitu bermakna sekali.

No comments:

Post a Comment